بعد تصريحاته المثيرة للجدل أول ظهور لـ نجلاء بدر مع زوجها

أول ظهور لـ نجلاء بدر مع زوجها تحل الفنانة نجلاء بدر ضيفة على برنامج “عبلة فاهيتة” في المستقبل القريب ، وقد كشفت عن مظهر زوجها محمد عفيفي ، إثر الضجة التي أثارتها كلماته في الأيام القليلة الماضية.

Advertisement

أول ظهور لـ نجلاء بدر مع زوجها

ونشرت نجلاء على موقع التواصل الاجتماعي انستجرام صورا من الحلقة وكتبت: “كل شيء مليء بالحب والتدليل والضحك من القلب .. لقاءنا مع (أبلة فاهيتا) سيكون الخميس المقبل في تمام الساعة 11 مساءا ويوم الجمعة.

وفي وقت سابق من العام الجاري ، أثار زوج نجلاء بدر غضبًا شديدًا عندما أدلى بكلمات مضحكة لزوجته خلال مناقشتها في برنامج “مساء دي إم سي” ، خلال مقابلة هاتفية ، عندما سُئل عن رأيه بها كفنانة.

وقال زوج نجلاء بدر: “بحب فيكي إنك بتعملي تشكيلة أدوار كبيرة الفترة اللي فاتت، أدوار مختلفة ومفاجئة، أنا مش متخيل إمبارح كنت بتفرج عليكي لابسة بدلة، واحدة تخينة وعندها سمنة وصدقتك”.

وسألت نجلاء بدر زوجها: “لو حصل كده في الحقيقة”، فأجاب: “هطلقك طبعا.. أنا واخدك موديل معين، واخدك عربية سبور ولذيذة، تقلبي أتوبيس، هنزل المحطة الجاية على طول”.

وكشف زوج نجلاء بدر عن إصابتها بتسمم غذائي قبل أيام، أثناء انشغاله في عمله، وقيامها بقيادة سيارتها للمستشفى لعمل غسيل معدة دون علمه، وذلك حتى لا تخرجه من تركيزه.

Advertisement

لتخرج وتدافع عنه الفنانة نجلاء بدر قائلة: “تفاجأت بردود الأفعال من الجمهور ودفاعهم عني، ولكن حرام محمد جوزي كان بيهزر مش أكتر، وأنا عشان عارفة طبيعته وحافظة جوزي كويس جدا وعارفة إنه بيهزر”.

وأضافت: “عمري ما تخيلت أن الموضوع هياخد الحجم ده، ودفاع الجمهور عني، وأكيد هم عندهم حق طبعا، ولو مش بيهزر يبقى عندهم حق طبعا، ومبسوطة جدا إن الجمهور بيدافع عني وبيدافع عن أي امرأة جوزها بيقولها كده أنه «هيطلقها لو تخنت”.

واختتمت: “بجد هو كان بيهزر لأن دي طبيعته وبيحب الهزار جدا الحمد لله، ودي صفة جميلة جدا فيه ومتخفوش أنا زي الفل وعلاقتنا زي الفل الموضوع كان هزار مش أكتر”.

قد يعجبك ايضا

seks hikayeleri